28 aug. 2011

*En rubrik...

.
Ja ni..
Mysteriet kommer förmodligen att förbli olöst. Mysteriet i förra inlägget alltså.
Jag tycker det ska vara stört omöjligt att kommentera på fel blogg, dessutom flera gånger.

Nåja, det var då, nu är nu.

Idag mår jag piss. Hostan har hållt mig vaken halva natten. Rygg och  bröstkorg är totalt sönderhostad. Jag är öm och det känns som om hela jag är ett öppet sår. Varför kan det aldrig ta slut?
Snart riskerar jag ett gallanfall och tar cociliana iaf. Det känns som om det är värt det. Faktiskt!

Larne klipper gräset. Jag sitter här och Lilja är någonstatns på kvarteret och leker. Man vet inte så noga.
Det pratas om att grannarna några hus ner ska starta poolen. Så då vet vi ju var vi kommer vara resten av dagen. Däremot måste vi till mammsen, jag har en påse med äpplen till hästapållarna. Dessutom har lillis sina gympadojjer där. Just nu har hon alternativet stövlar eller tofflor. På kvällarna när det är blött i gräset så är inte tofflor sådär spännande. Stövlar är ju inte superlätt att leka i heller...

Nä, jag måste ta tag i hemmet. Det sur ut som om en bomb har slagit fram här...
Bygga ihop den nya bokhyllan först kanske.. Ja, det ska jag göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar