11 sep. 2011

*Febran..

.
Ligger hemma, i soffan eller sängen. Simmar i mitt eget svett och yrar i feber. Jag som äntligen blívit frisk från förskylningen! Aldrig ska det då vara bra.

Jag hade världens ågren för att jag fick sjukskriva mig igår och idag. Tänkte att kanske kanske, fullproppad i alvedon att jag kan jobba. Men efter jag o liten sovit middag på soffan så tog jag mig inte upp. Alvedonen låg i köket, men kroppen strejkade. När jag lutade mig fram för att ta mobilen höll jag på att svimma. Det var bara för Larne att komma hem lite tidigare från jobbet och ta han om mig!
När tempen låg över 40, så hade jag inte längre dåligt samvete för jobbet. Det var helt klart rätt beslut! Men så tråkigt, eftersom jag jag har haft några sjukdagar under förkylningen.

Nåja, inget att göra åt. Däremot, är febern fortfarande hög imorgon så måste jag ringa till min läkare. Jag har ju precis avslutat min antibiotikakur och tydligen är det inge bra om febern kommer efter. Jag vet inte, måste ringa dit..isåfall..

Nu värker det i fingrarna av allt skrivande. Om det är ovanligt mycket stavfel beror det på att jag inte har glasögonen på mig. Sorry!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar