13 sep. 2011

*Gnälla sig lite...!

.
Ja, det måste man ibland..

Det började med att Lilja var sjuk under våran semester. Precis när hon blir frisk och vi kommit hem, då blir jag sjuk i 3 (!) veckor!!! Mitt i all hosta så hostar jag till sprickor i revbenet och musklerna under. Det gör myycket ont jag berätta. Jag hinner preceis bli av med förkylning och värsta hostan, jaa, då får jag tokhög feber i några dagar. Dessutom så gör revbenet mer ont än någonsin.

Nu är jag inte längre förkyld, jag har ingen feber. MEN, eftersom jag nästan kan friskförklaras helt så åker jag på mens!! Hur jävla rättvist är livet egentligen???

Å det här revbenet, hur länge ska det ta innan det läker? Jag fick höra en vecka, men nu efter nästan två veckor har det nästan blivit värre...


Nåja. Solen i denna mardrömshistoria är att jag äntligen sitter med en kopp kaffe i handen. Första koppen på fleeera dagar. Ojojoj, UNDERBART!

2 kommentarer:

  1. Usch!
    Jag har hostat sönder ett revben så det jävlat gick av mittitu,precis under hjärtat.Det var en smärta jag aldrig någonsin mer vill uppleva.Jag blev inte normal på flera månader.
    Förlåt för peppet =)

    SvaraRadera
  2. Fast då bröts ju mitt av mitt i tu,så om du "bara" har spricka/sprickor så läker du nog snabbare.Det var väl bättre pepp? =)
    Krya på dig!

    SvaraRadera