27 sep. 2011

*Hitan och ditan..

.
Inlägg nr 666.. Hmm..

Tänkte just börja inlägget med "ikväll är maken på.." och skoja till det. Men inser ganska snart att han faktiskt är min make. Helt sjukt ju!

Nåja. Inlägg nr 666 och ikväll är maken och ser hockey. Jag ska strax lägga barnet i sängen, sen blire en dusch och en helkväll med hemmafruarna från New Jersey väntar, YES!
Jag funderar på att ta in datorn till badrummet så jag kan ligga i karet, mjuka upp min onda nacke och se på på serien samtidigt. Smart va? Frågan är bara hur länge jag ids ligga där och guppa. Det brukar ungefär hålla i sig i 5 min, sen är jag less. Så det kanske ändå är bäst att bara ta en dusch!

Dag 2, med 8 timmars dagtidsarbete är gjord. Jag lever fortfarande, ifall ni undrade.
Fastän det är slowmo på jobbet just nu så är det betydligt roligare att jobba dag än natt. Kul att verkligen få prata med gästerna, busa lite och lära känna dom. Å andra sidan så mår jag bättre när jag jobbar natt, har lättare att sova och är därmed inte alls lika trött. Men det är väl en vanesak. Jag kommer inte hinna vänja mig tills jag ska jobba natt igen, gissar jag.

Hej å hå. Nu gör det ännu mer ont i nacken. Kan inte vicka åt vänster.... Tur jag är ledig imorgon. För märk mina ord! Jag kommer INTE, och repeterar, INTE att vara sjuk mer på minst 8 veckor. Jag bara vägrar. Fan man blir ju fattig av det!

Nä, lite mys med liten och sen slänga henne i sängen..



Såhär snygg är familjen Sommansson
Ciao!

2 kommentarer:

  1. Nej eller hur!Dom sparkar ju redan på den som ligger..Jag hatar denna djungel!

    Syrran sa till mig att om hon hade haft ett badkar så hade hon badat varje dag,själv har jag inte heller ro att ligga där och guppa.Mycket mysigare att bada med di små =)

    SvaraRadera
  2. Haha ni är då snygga!
    Badkar blir jag sjösjuk av.
    Tappa nu inte datorn i vattnet!

    SvaraRadera