1 sep. 2011

*Morgonstund kan dra åt pipsvängen..

.
I det här hushållet är det min man som kliver upp med dottern på mornarna. I de flesta fall.
Jag är bortskämd med att få sova till halv 9-9, ibland längre. Jag har jobbat natt de senaste året, typ. Jag var hem från jobbet klockan 7 på morgon då. Imorgon mina vänner, då ska jag kliva upp 05:45. För då ska jag minsann jobba dag helt plötsligt.

Detta kommer att ta ett tag att vänja sig vid. Det ska bli megakul, men ack så trött jag kommer vara. Eller... inte imorgon, men andra eller tredje dagen..

Jag återkommer när jag är vid liv igen!

1 kommentar:

  1. Och som man känner sig fräsch efteråt!
    Jag tvättade som sagt håret och gjorde bl.a inpackning.Jag fick en massa kommentarer (däribland från Ante!) om jag hade färgat,stylat eller klippt håret.Haha,förstå så träsktrollig man är annars då! =)

    SvaraRadera