28 okt. 2011

*Från gladeri till tråkeri till gladeri till ännu mer tråkeri..

.
Jahapp, de senaste dagarna har jag inte gjort så mycket. Jagat lite prylar till Liljas fest, myst och tillbringat alldeles för mycket tid på att ha ont.
Tidernas obehagligaste gallstensanfall ons eftermiddag som inte släppte förän tors morgon.
 Lilja skickades iväg till grannen nere på gatan för att jag inte vill att Liten ska se mig på det sättet. Jag vill inte att någon ska se mig på det sättet. Som tur var så var både syster och mamma hos mig just då. Annars törs jag inte tänka på hur det hade gått eftersom jag inte kunde hantera telefonen.
Obehaglig tanke!

Nu har jag tillbringat förmiddagen på pvc och lekt labbråtta. Jag börjar vara riktigt duktig på det där med sprutor måste jag ju säga.


Duktig jag är!

Hursomhaver. Nu verkar det iaf som att allt tråkeri kommer att återigen vändas till gladeri, bara hålla tumarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar