26 okt. 2011

* Tråkeri och tråkera...

.
Men herregud vad jag är rastlös. Dessa dagar, när jag och Liten är ledig och Larne jobbar hela dagen. Då blir jag rastis direkt jag vaknar ju. Dagarna är så fruktansvärt långa.
Dessutom har vi en massa saker att göra, men Bis slutar inte förän kl 17, då är det tajt om tid. Mycket vill jag hitta på idag, men det är kallt som fan ute. Vem ids klä sig en massa för att gå in till stan och svettas?

Njaa, kanske man skulle ta täcket till soffan och tillbringa dagen där?
Nä, så lat är jag tamefan inte!
Varför svara ingen i telefonen?
Varför är ingen hemma?
Varför ska det bli vinter för?
Varför får jag inte löning förän imorgon?

Usch, en kopp kaffe till och en blås så kanske man kommer på något roligt att göra..


När jag ändå är anti, så måste jag ju meddela att ni är fruktansvärt dåliga på att kommentera trots betydligt fler läsare...???

1 kommentar:

  1. Ring, jag svarar
    Jag är hemma
    Vintern kommer en gång per år gumman
    Jag får vänta på min löning 2-3 veckor

    Puss puss å puss

    SvaraRadera