21 nov. 2011

*8-6..

.
Det är så länge jag sovit inatt. Helt otroligt! Somnade på soffan kl 20, traskade över till sängen vid 22 oxh somnade om innan jag landat i sängen. Vaknade klockan 6:15 när Lilja låg och grinade i sängen.

Såå skönt! Inte att hon grät, utan att jag sovit ordentligt alltså! Så hela familjen klev upp och morgonmyser i soffan i mörkret. Lite tända ljus passar sig faktiskt den här tiden..

Stor, mellan och liten i det här huset är förkylda. Inte alls spännande! Hostar och snorar hela bunten. Men än så länge känns det inte så farligt. Det är mer irriterande än jobbigt. Jag hoppas verkligen jag fortsätter vara så här pass pigg eftersom jag har ett kämpigt pass på jobbet imorgon. Då är det inte läge att vara halvsjuk. Men men jag tror minsann att jag klarar mig.

Nä, fylla på lite kaffe i kroppen kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar