13 nov. 2011

*Allt o inget..

.
Det bidde inget bloggande inatt. Det var nog krävande att försöka fb chatta med Robban med mobben. Dessutom visades det film efter film på tv, så jag höll mig sysselsatt.

Lilja vaknade när jag kom hem på morgon, så då fick vi oss lite morgonfamiljemys i sängen med tecknad film. Det är inte ofta hon har ro att ligga och mojja. Men jag tror minsann att vi låg i en halvtimme iaf. Myspysigt! En alldeles perfekt start på en söndasmorgon.

Sov gjorde jag alldeles för länge, sen skräpmat och till pappa för lite surr och fika. När vi väl var hemma igen var klockan alldeles för mycket för att fara på det tänkta 2årskalaset. Så istället planterade jag om lite blommor och stökade ner hela huset med jord.

Gårdagens godis smaskar jag, och försöker tvinga mig i duschen. Imorgonbitti ska jag iväg på vad jag hoppas är sista provtagningen innan vad jag hoppas blir, operation. Vet inte alls vilken tid jag ska vara där, så jag chansar på kl 9. Det blir nog bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar