14 nov. 2011

*Effektiv morgon...

.
Telefon kö. Det kan vi väl komma överens om att vi inte tycker om. Speciellt när man har plats 5 i ca 20 min. Det känns liksom som om man inte kommer någon vart. Nåja, jag kom till slut fram och nu är bredbandet uppsagt.
Nästa samtal går till lönelisan på kommun. Jag blir alltid förvirrad när a-kassan ska ha arbgivar intyg, men informerar aldrig om för vilken period. Då är det bäst att ta för hela året.

Morgonens provtagning gick fint. Fast såhär i efterhand undrar jag om hon verkligen tog tillräckligt med blod för alla prover...? Det är ju inte så att jag sitter och kollar på den superstora nålen och allt blod som sprutar ner i det lilla röret. Jag får helt enkelt lita på att hon läst på i min journal innan..

Ojoj, Då är det dags att äta lunch. För min del blir det hjul med resterna från middagen i lördags. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar