17 nov. 2011

*Freshness..!

.
Jag tänkte att jag skulle springa, jogga, eller traska till jobbet jobbet ikväll. Men nu verkar det börja regna. Då är det ju inte alls kul. Min kondis är inte vad det borde vara. Jag känner en förkylning komma smygande, så flåset är väldigt ansträngt. Därför tänkte jag gå och om jag orkar så kan man ju öka takten.

Det blev sallad till middag idag. Inte ont i magen, än. Av någon konstig anledning så värker det i magen direkt jag äter. Inte i gallan eller så. Utan långt inne i mag gropen känns det som att maskineriet tvär stänger av när mat är på väg ner. Sen går det om lika fort. Konstigt. Man skulle kunna tro att magen får för lite mat! Inte omöjligt!

Om det är lugnt på jobbet inatt ska jag banne mig träna lite. Nu sparkar jag ut den här latmasken som flyttat in i min kropp. Nu får det fanimej vara färdigt!
Jag vet ju att det krävs så löjligt lite av mig för att få en stor skillnad på min kropp. Så frågan är varför jag drar mig för att träna då? Dumt, I tell you!

Om det inte blir prommid till jobbet så blir det nog en snabbis till solen. Man får ju passa på den veckan man inte blöder.. typ..

Det är skönt med lite ljus/solarie, speciellt nu när jag jobbar natt igen. Jag hinner aldrig se dagsljus. Man blir ju deprimerad bara av det.

Nää, nu ska jag bli snygg, pigg och hvetes fräsch. Japp, det ska jag. Bara så att ni vet!

1 kommentar:

  1. du kan ha magsår eller början till de, därav din smärta! be att din läkare skriver ut omeprozol! de funkar jätte bra mot magont

    SvaraRadera