2 nov. 2011

*Iskalla fakta eller..?

.
Ska ni se kalla fakta ikväll?
Jag kan inte riktigt bestämma mig. Det kommer att handla om dagis, hur säkra våra barn är där.
(ja, jag säger fortfarande dagis. Just för att jag tycker det är dagis och ingen förskola. Dessutom klingar dagis mer positivt tycker jag.)

Varenda vettig människa vet ju att faror finns där. Faror finns precis överallt. Inte ens jag som mamma kan se till mitt barn varenda sekund, då har jag bara ett att hålla koll på.
Frågan är om man blir nojig och nervös av att se programmet?
Men jag vet inte. Kanske är bra för fröknarna att se så dom blir mer uppmärksam på farorna runtom.

Vi kan ju göra så här. Ni kollar, sen berättar ni om det var bra så får jag se det sen isåfall! Smart va?
Jag gissar att ämnet kommer diskuteras vilt ändå efteråt.

Själv ska jag se på senaste avsnittet av SOA.

Ciao ciao!

1 kommentar:

  1. Hehe, nej men jag får känslan att "vissa" tar åt sig om jag tycker eller tänker om vissa saker eller ämnen. Man måste ju få ha en åsikt, men även respektera andras. Jag kan erkänna om jag har haft fel i vissa saker så det är alltid skoj att höra vad andra har att säga =)

    SvaraRadera