24 nov. 2011

*Piff och Kalix..

.
Jag hade tänkt göra naglarna ikväll. Det är då fan inte gjort på jag vet inte hur länge. Ungefär 2 månader. Dom som känner mig vet att jag är näst intill manisk med  mina klösar annars. Minst tre ggr/veckan måste dom piffas.
Behöver jag ens säga att dom ser för taskiga ut nu?!

Hur som..
Jag hade tänkt göra naglarna och locka håret. Men icket. Istället fastnade jag framför datorn, som vanligt.

Imorgon blir det upp tidigt och sätta sig i bilen för att åter igen dra till Kalix. Ja jisses vad kul..not!
Mitt problem just nu är inte problemen med gallan, utan just det att jag inte haft problem med gallan på senaste. Inte sen senaste stenen passerade levern. Med andra ord, om jag inte haft fler problem så kanske jag inte får operationen. Funderar starkt på att trycka i mig all mat jag inte får äta och skölja ner med lite cocoliana.

Nåja, det är bara fara dit, ynka till sig lite och hoppas på det bästa. Det bästa vore operation.
Det är ca 10 mån sen jag var dit sist och då vägrade han ge mig operation. Istället bekräftade han magsår.
Nu har jag fått en ny läkare och tillomed sköterskan jag pratade i telefon menade på att den nya skulle vara bättre. Så vi får hoppas!

Min stora oro just nu är huur i hela fridens jag ska genomgå julen med all god fet mat som jag inte kan äta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar