28 dec. 2011

*Grr...

.
Det är inte för att jag har paus, eller för att jag har fullt upp. Jag har inte uppdaterat för att jag inte ids skriva nåt helt enkelt. Ni är såå tråkiga! De flesta utav er iaf.

Vaknade idag och är på dåligt humör. Jag avskuyr att vara på dåligt humör bara sådär. Ja, inte för att det är kul nån gång, men nu är liksom hela jävla dan förstörd!
Inte fan är det någon som städar här hemma om jag inte gör det. Nä, fy så trist. Jag tror att det blir till att rymma idag. Här vill man ju inte vara...

2 kommentarer:

  1. jaa,jag är tråkig, förlåt! jag rekommenderar en sparktur, då blir säkert dagen roligare :)

    SvaraRadera
  2. Haha, jag är glad att det bara varade i ett par veckor! Men det räckte för mig. Nu är allt som bortblåst och jag mår så kanonbra så det finns inte! Helt lovley! =)

    SvaraRadera