31 jan. 2012

*Antiklimax...

.
Ibland kan man vara väldans effektiv. Så länge man går själv, så kan man få mycket gjort på stan under en timme.
Idag efter vc sprang jag ett varv, shoppade lös. Fyndade massor fint på rea. Både till mig och Liten. Larne blev utan, som vanligt. Men det är ett inlägg i sig.

Åter.
3 tröjor och ett par byxor till mig, 3 tröjor, 2 par byxor och 1 par skor till Lilja.
Drygt 500 svenska riksdaler. Jag kom hem, supernöjd och peppad.
Men. Alltid ett men. När jag provar kläderna så inser jag att jag inte kan ha något utav det.
NÄR ska jag lära mig att jag inte kan ha medium. NÄR ska jag inse att jag måste köpa small och NÄR NÄR NÄR ska jag lära mig att dagens mode är oversize och fastän jag vill ha lösa kläder så innebär det SMALL!
Det blev iaf billigt eftersom mina kläder åker illbaka, BUMS.

Jisses! Bra uppläxning av mig själv till mig själv!

Hur som haver..
Läkaren tittade, petade och konstaterade.. En alien i magen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar