17 jan. 2012

*Dags att fimpa..!..?


.
Nä vet ni vad?
Jag är som sugen. Det krävs nästan om jag ska orka börja om med träningen. Nu när priserna har höjts, igen, så är det ännu en bra anledning att sluta.

Jag vet dock inte om jag är nog motiverad. Jag måste peppa mig själv lite mer. Men.. men.. men..

Finns det verkligen några men? Nej det gör ju inte det!
Likförbannat är det så svårt. Bara att tänka tanken startar våndan.

bild från google
Vad tror vi nu då? Är det inte dags? Larne har redan lovat Lilja att han ska sluta. Jag kan ju inte vara sämre!
Man ska göra det för sin egen skull. Det vet jag. Men det går inte, jag är inte där än. Jag gör det för Liljas skull.

 Allting för hennes skull!

1 kommentar:

  1. Ja, gör det för Liljas skulle. Strunta i dig själv i det här läget. Nog för att du ska tänka på dig själv också men i fallet rökning är det verkligen inte trevligt för barnen! leon har ju tyvärr börjat om och han stinker rövapa :(

    SvaraRadera