29 jan. 2012

*Hjälp, jag har en knöl i magen...

.
Häromdagen hittade jag den. Eller vänta..igår var det nog. Stod i duschen och klämde på in kropp. Närmare bestämt på magen, bara för att se om jag har kvar något ont.
Nej, det hade jag inte. Men däremot hittade jag en knöl ca 2 cm till höger om naveln (uppifrån sett). Lutar jag kroppen åt vänster, då känns den mer. Ligger jag ner, då nästan försvinner den.

Såklart kan jag inte sluta peta. Inte heller sluta fundera. Vad fan är det för nåt?!
Tankarna går fram o tillbaka.
Jag har kommit fram till att det måste vara något av följande:

*Ett ufo har kidnappat mig och planerat ett alienfoster i min buk för att försöka
blanda min skönhet med deras..
*Läkaren glömde alt. lämnade en kamera i magen under operationen.
*Läkaren glömde alt. lämnade en kompress eller så i magen.
*Ett bråck har bildats efter operationen.
*Jag har ätit ett frö eller dyl. pch nu växer det en liten knotig buske där inne.
*En fettknuta eller vad det då kallas.
*En bebis som börjat växa, men hamnat på totala villovägar och nu försöker ta sig ut genom naveln.

Själv tror jag mest på bråck eller alienfoster. För kom igen, det känns ju mest logiskt!


Jag vet inte, vad tror ni?

2 kommentarer:

  1. hm..call a doctor och googla INTE.

    SvaraRadera
  2. Det måste vara nåt med aliens.. Helt säkert! :D

    SvaraRadera