11 jan. 2012

*Jag lever..knappt..

.
Opererad!
Japp, nu sitter jag nerbäddad i min soffa. Jag k´änner mig som överkörd av en buss eller två. 4 hål i magen och ett flertal stenar+gallblåsa fattigare. Tydligen var dom stora, de där stenarna. Jag hade ju velat se, men glömde såklart bort att säga till. Fast surmusen till läkare hade nog inte brytt sig ändå..



Alldeles nyvaken och groggy..

Fick åka kärra ut. Det var tydligen hysteriskt kul enligt Larne.

NU ska ag bara ligga här i soffan i några dagar och nöta datorn. Jag gissar att det inte blir så många knop. Fast jag är kissnödig heela tiden. Ska det vara så? Nu har jag suttit ett tag så det börja värka och strama i maggen. Mår illa gör jag också. fifan. Sova en stund kanske...

2 kommentarer:

  1. Då hoppas jag att din mage och du får må mkt mkt bättre nu! :)

    SvaraRadera
  2. Min mamma fick behålla sina gallstenar. =)

    SvaraRadera