13 jan. 2012

*Taggad till tusen..!

.
Jisses vad jag längar!
Nu har jag varit sjuk i nästan 6 månader.
När jag var i så bra form och träningen som gick så bra, ja då blev jag sjuk. Störtförkyld och hostade som en galen i 6 veckor innan jag till slut hostade sönder ett revben som tog ca 8 veckor att läka så pass att jag vågade mig på lite häftigare rörelser. Sen blev jag sjuk igen. Höga febran! Sen slutet på okt, början på nov så har gallan spökat så illa att jag inte orkat göra nåt. Vakna nätter, illamående och konstant molande. För att inte göra saken bättre så har jag haft massor med myrkryp på senaste också.

Men!

Nu är gallhelvetet borta. All vikt som jag lagt på mig sen sommaren har försvunnit pga att jag inte kunnat äta. Om en vecka eller så, när magen har läkt. Då jäklar ska jag börja om att träna. Åh, vad jag saknar det! Nu har jag dessutom inget fett som ska bort. Jag ska lura på mig en å annnan muskel och fördela bra fett över hela kroppen!

Taggad som fan är jag. Jag får göra som sist. Börja försiktigt. Det fungerar bra. Det går snabbt för min kropp, en klar fördel.

Men nu ska jag först och främst njuta av att kunna äta mat, och slisk. För snart blir det liite hårdare med den saken.


Trevlig helg på er!

1 kommentar: