2 feb. 2012

*Glossyboxen har kommit !

.
Häromdagen fick ajg itt första paket. SOM jag har väntat och längtat. JA, det var värt väntan.

För 140:- /mån får man hem ett paket med 5 olika skönhetsartiklar. Lite större typ prover. Januaripaketet tyckte jag var super. Ser fram emot nästa och nästa och nästa.
Trodde faktiskt att det skulle vara småskit flaskor eller så. Men jag blev glatt överraskad!

Bara lådan och inslagningen var jättefin. Så kul att få hem ett snyggt paket som känns lyxigt. Istället för inplastat och i brun kartong som det annars brukar vara.



Paketets innehåll den här månaden:
Duschcreme som luktar magiskt =)
Prover på schampo och balsam från matrix
Ett nagellack i vanlig storlek
En ögonskuggspenna för sotade ögon (passar mig perfekt)
Någon typ av bekämpare för finnar
Ett litet prov på nagellacksbortagning, typ resepack.

Som sagt, jag är än så länge supernöjd. Det känns väldigt lyxigt för en så pass liten peng. Dessutom får man chansen att prova på det lite dyrare märken som man annars inte har råd att köpa.

Tryck här om ni är intresserade och vill läsa mer. Använd dessutom gärna länken om ni ska registrera er så får jag bonuspoäng =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar