14 feb. 2012

*Sämstaste..


.
Jag vet, blogglusten är borta. Igen! Tyyypiskt!

Det blev en snabbträning idag. Jag var inte alls sugen, gjorde det mest bara för att göra det. Så att det inte blir för många dagar utan.
Dessutom är jag sjukt sugen på choklad, som jag absolut inte varit på länge. Konstigt nog har jag haft en stor chokladkaka i kylen över en vecka. Det är inte likt mig.

Hur som.. Ikväll blev jag plötsligt sugen på riktigt smarrig choklad, men tränade istället och tänkte att då går det ju över. Eller?
Problemet nu är att min vridna hjärna tänker nu att jag helt plötsligt har förtjänat att vräka i mig hela kakan. INTE ok!
Köpte mig en sport bh idag. BIG MISTAKE! Nu kommer jag aldrig någonsin att ta av mig den. Plattbröstad från och med nu. Kanske köper jag en i varje färg, bara för att slippa snuska i den här i all evighet.

Eftersom solen har strålat med all sin glans och graderna varit utmärkt behagliga så har jag varit toksugen på en prommis. Men..MEN, den lilla flickan jag skulle ha med mig som sällskap skulle bestämt inte åka någon vagn. Jag som tänkte hon skulle sova medan jag hurtade på. Icket!
Kanske kan göra ett nytt försök imorgon om vädret tillåter. Eller så nää, jag passar på medan hon är på dagis. Japp, så får det bli!

1 kommentar:

  1. åååh flatchested - det är fint :) min är så tajt att brösten hoppar ut på ryggen. typ.

    SvaraRadera