17 apr. 2012

*Hårigt..

.
Jag hann knappt vakna och gnugga ögonen innan vi hade startat största projektet med att städa. Oie, jisses!
Hår, hår och hår. Överallt! Katten löper igen och löser mer hår än någonsin. Jag har gjort allt för att få bort allt, men inser att det är förgäves. Hela soffan är rollad, gardiner och filtar är tvättade. Dammtorkat och dammsugit. Men hela huset är inte klart än, fortsättning imorgon.
Mitt i allt blev det rensning och sortering i olika utrymmen. Så då hamnade städningen i skymundan. Men det gör inget. Det blir ju saker gjort iaf !

Mina fina fina lila gardiner slets sönder i tvättmaskinen. Lite ledsen i ögat blev jag alltid. Lite mer när jag insåg att jag skeppat iväg alla mina gardiner. Hittade dock ett par som jag blev tveksam mot. Men hallååå, det är ju underbart ju! Fönstret ser nu ut som en liten bakelse. Jag blir så glad när jag kommer in där. Den lilla i familjen kramade gardiner när hon fick se.

Wohooo!


Esther aka Rally





1 kommentar:

  1. haha en fönsterbakelse, låter minsann intressant! :D

    SvaraRadera