12 apr. 2012

*Packat väskan..

.
Imorgon drar jag!
Det ska bli så jävulskt nice. SOM jag har längtat!

En hel helg tillsammans med systeryster Jennie hos henne i Storstan. Självaste storstan skrämmer mig, inte syrran. Men nu har hon tyvärr valt att bosätta sig där, så det är väl bara att bita ihop.

Jag verkligen avskyr Stockholm. Det är fint och så, alldeles underbart. Men, jävlar så stressigt, ytligt och hemskt. Usch. Jag brukar få huvudvärk direkt jag kliver av tåget/bussen/planet..
I helgen kommer jag ändå ha huvudvärk. För vi planerar för alkohol.

Inget barn och ingen make! Jag älskar er massor, men det ska bli skönt att slippa er ett tag.
Söndag kommer jag hem utvilad och glad igen. Eller vänta, måndag är jag glad och utvilad igen =)

Vädret visar än så länge 6-8 grader varmt, från halvklart till strålande sol. Så med lite tur så får man njuta av riktig vår under helgen. Med ännu mera tur så är det riktigt fint mitt på dan lördag. För då har jag planerat att parkera rumpan på en ute servering och dricka en kall öl. Det vill jag nog mest av allt! Sånt man inte kan göra hemma när barn alltid hänger en i byxbenet.

Nåja. Det ska bli riktigt nice!
Jag ska försöka uppdatera med mobilen. Men på något sätt så blir bilderna alltid sneda. Vet inte hur man löser det. Men ni får väl vrida på skallen lite.

Jag tror att allt är packat. Svårt det där när man bara har handbagage. Svårt att veta vad man får ta med sig. Tidigare var det ju skitknepiga regler. Äsch. Det blir nog bra.
Alla biljetter är bokade och betalda. Väskan är packad och jag är så redo som man kan bli.
Om än sjukt jävla nervös! Jag avskyr att resa själv. Jag är inte flygrädd.


Jag är mer rädd för otäcka personer, kontroller, skyltar och missade tider.


Nämen usch, nu stressar jag upp mig själv. Dags för att röka, igen..

Ska prova lägga in bild med mobilen..

Toodles

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar