23 apr. 2012

*Vagn sökes..!

.
Åh, jag blir galen på det här med vagn. Barnvagn alltså.
Jag behöver en ny. Vi använder fortfarande vagn så pass mycket att jag måste. Dessutom VILL jag ha en vagn.  

Vi har 3 st just nu. 2 hemma och en hos mormorn. På den ena, hemmavid, så är sufletten trasig. Den andra är för liten.

Dessutom vill jag ha en lätt vagn som kan hänga med på promenader. Jag vill hemskt gärna ha en trehjuling, med ett stort hjul fram. Inte de där med små dubbelhjul. Jag vill inte ha en jogger, de är för stora. Helst skulle jag vilja ha Lilja vänd mot mig också. Men det är lite för mycket begärt. Men det är ju så trist att prata med hennes rygg.

Till råga på allt är jag inte beredd att betala många lappar heller, eftersom den inte kommer att användas SÅ mycket.

Svårt? Ja!

Är det någon som har någon bra kärra att sälja mig?

1 kommentar:

  1. nja, ingen som motsvarar dina förväntningar..men baby joggern som vi har är jä-hävla smidig tycker jag.
    Men bara framåtvänd.
    Vi använder sällan vagn men har joggern och en vanlig brio sittvagn som vi köpte på blocket för en billig slant.

    SvaraRadera