27 maj 2012

*Bröllop i helgen..

.
Det  har varit en händelsefull helg med bröllop och allt vad det inebär när en bästa vän sen 25 år tillbaka ska stå brud. Otroligt vacker brud! Jag kan än inte se en bild på paret utan att det tåras i ögonen.

Det blev en vääääldigt sen kväll, när solen gick upp och stack i mina ögon kröp vi till sängs. Väldigt få timmars sömn och en heldag ute idag.
Gräset har klippts och jag har börjat städa på altanen. Det blir så fint. Jag verkligen älskar våran baksida, men det är ju ingen hemlighet :)
Om det nu inte stormar alldeles för mycket så ska det städas färdigt där ute. Kan hända att vi tar en runda på stan också. Blir vädret alldeles åt helvete så stannar vi inne för att städa och baka bullar. Mums!

Nu har minimänniskan i huset precis lagt sig och jag ska strax följa hennes exempel,ska bara se klart big brother först.

Nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar