26 dec. 2009

*Bilder..

Julen var kort och gott helt fantastisk. Lilja fick mer klappar än man någonsin kan önska sig. Jag kan inte ens bestämma vad som var bäst, för allt var klockrent. Jag har ätit mer mat än jag borde och julgranen plockades ner igår. Helt klart den bästa julen i mitt liv. All tack vare att Lilja finns där och förgyller min tillvaro.. Tyvärr finns inte så mycket kort som jag ville komma ihåg, eftersom jag glömt att använda kameran under dagen.. klant som man är! Men jag bjuder på några från morgonen.

Lilja  öppnar klappar i sängen julaftonsmorgon..






Gosar med alla tigrar


Klappöppning med Edwin


Nu har jag tydligen helt glömt hur man lägger in en video, lite korkad är jag ju ibland. Det kanske går bättre efter ett glas vin.
Tills vidare... toodles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar