17 dec. 2009

*Nintendo 8 bit....

Kallt kallt kallt.
De flesta bloggarna handlar idag om hur jäka kallt det är. Eftersom jag känner mig tvingad att följa med strömmen, är denna blogg inget undantag. Så jag säger det igen, det är jävligt kallt! Nu tror jag att temperaturen är under -20 i alla fall. But still..

Idag vi alltså hållt oss inomhus hela dagen. Jag och Lena la ungarna för att sova middag, själv plockade vi fram tv-spelet. För att vara mer exakt, Nintendo 8 bit. Riktigt roligt faktist. Tänk att man fortfarande kommer ihåg banor och hemligheter i spelen.
Däremot ska jag erkänna och härmed säkert utge mig själv för att vara den sista på denna planet som INTE klarat ut Super mario bros. än. Hur mycket jag än försökte (då, när det begav sig) så klarade jag det aldrig. Så jag har tänkt låna hem spelet och nöta någon helg när Larne jobbar..
Det är ju nästan pinsamt att erkänna juh.





Nu ska jag ta en rök ute i det kalla.
So long..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar