16 jan. 2010

*Att sova eller inte sova..

Sovmorgon till 9. Man ska ju inte klaga, men jag är ändå bara trött. Lilja sover i regel 13 timmar per natt, oftast utan avbrott. Om jag bara skulle lägga mig och somna i tid så skulle dagarna gå fortare. Men jag har så svårt att somna. När Larne jobbar natt är det ännu svårare. Inatt slocknade jag strax efter två. Inte konstigt att man känner sig som en zombie.

Idag måste jag städa upp i rosa rummet. Pontus´ville komma och ha lördagsmys med sin moster. Så det blir nog bra. Hade helst sett att han ville vara vaken hela kvällen med mig, men han är trött och redo att sova samtidigt som lillan. Så jag blir ändå ensam framför tv:n ikväll. Nåja, jag har ju sällskap fram till dess att ungarna ska sova och på morgon.

Jag hade inte tänkt köpa nå gott till ikväll. Men hela morgon har jag tänkt CHIPS O DIPP. Åhh, mumma! Får se om jag lyckas trycka bort gottetankarna. Hoppas det.

Nu, städning!

1 kommentar: