16 jan. 2010

*Fullt ös...

Då blev det plötsligt liv i stugan. Pontus har anlänt och Lilja är lyckligare än någonsin. Det är så roligt att se hur hon lyser upp när han är i närheten. Vet inte riktigt vad han har för speciellt i hennes ögon, men hon tokskrattar åt allt han gör. Hon spexar och gör sig till, bara för att han ska se henne. Härligt!

Huset är redan upponervänt, men det får an väl ta. Di små får hjälpa till att städa sen. Snart blir det nog att myspysa i soffan med lite godis innan det är läggdags. Ja, jag har köpt chips o dipp till ikväll. Ingen karaktär,  jag vet!

1 kommentar:

  1. Det tyckte dom var liite för dyrt.Dom är såklart (dumma jag) ute efter en billig variant,då den inte kommer att användas alltför mycket antar jag..Men jag blev själv grymt sugen på att köpa den då våran är ruggigt ful.Tror dock inte att jag får för Ante ;)

    SvaraRadera