30 jan. 2010

*Bakis och städar.. Bra kombo!

Det blev en lång dag igår. Först lite god mat med älskling, sen ett glas vin och mys hos syster och Eva, sen spontanparty hos grannen till halv 4 inatt. Jag var inte pigg när jag var tvungen kliva upp kl 10.
Men men, det är ju bara att bita ihop. Så för att ignorera att jag faktist för en gångs skull varit bakis idag, så har jag städar. Städat, städat och städat. Nu är det fint här hemma igen. Mycket skönt. Men nu när jag satt mig ner och slappnar av så känner jag bakisheten komma krypande igen. Jag skulle kunna göra vad som h elst för en trocadero jus nu...

Jag har lagt Lilja för att hon skulle få vila en stund. Hon har legat där inne en halvtimme snart, det enda som hörs är tokskratt där inne. Det skulle vara intressant att se vad hon håller på med egentligen..
Jag gissar att hon inte kommer sova nåt.

Nä, nu ska jag vika lite tvätt.. Skoj skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar