14 jan. 2010

*Bläääääääääää...

Dagen har varit lång. Först upp och trycka i sig en macka för att vi skulle leka på Nimbys. När jag tvingat i mig smörgåsen kommer bis på att dom inte öppnar förrns kl 16. Istället drog vi till stan för att söka nya arb.jeans till mannen i huset. Han hittade inga, det gjorde jag. Ett par som faktist sitter kvar på rumpan. Det ni! Tydligen har jag gått ner en storlek, det var 36 på de nya.. Ställde mig på vågen igår. 55 tappra kilon visar den. Hmm, ska det va så? Tänk om kilona kunde sluta rymma från rumpan, jag har ingen kvar! Så vi får väl se hur länge jag kan ha de nya jeansen...

Bäddade ner Lilja ikväll med 2 tigrar, två tuttar och två snuttefiltar.. Vad har hon för dragning till siffran två?


Ut o snabbröka, hoppa i mjukisarna och se lite ghost whisperer innan private practise! Yes!

Ska försöka lägga upp nån bild senare... Håll utkik!

1 kommentar:

  1. 55 kilo - inte illa pinkat! det vill jag med väga. kanske snart :)

    SvaraRadera