12 jan. 2010

*Kvällbis..

... = kvälls och snabbis..

Idag skriver jag inget. Eller jo, jag skriver det här. Men det är ju inget megaspännande precis. Jag bestämde mig för att strunta i datorn ikväll. Istället har jag legat på soffan, sett romantisk film, ätit godis och popcorn med tända ljus på bordet. Det var inte igår jag mös i min ensamhet. Ganska skönt. Nu tänkte jag snabbkolla fb och sen slänga mig isäng. Imorgonbitti kommer lilla Edwin, Lilja ska vara barnvakt hela dagen. En liten promenad är inplanerad. Snnars blir det lugna puckar. Älsklingen är ledig i två dagar, så mys mys mys..

2 kommentarer:

  1. antar att din email är zantoria@hotmail.com och inte www.zantoria@hotmail.com som du skrev? :) skickar till det förstnämna iaf..

    SvaraRadera
  2. Nej,inte om man läser en vanlig blogg,men om det ska vara lösenordsskyddad så måste man nog ha ett google-konto.Skickar ut lösen imorgonkväll tror jag,så läs och njut och lid med mig när jag skriver om hur förjävligt jobb jag haft :)
    Kramkram

    SvaraRadera