21 jan. 2010

*Inte gravid...

Vi överlevde bussresan igår. Lilja tyckte nästan det var mer spännande att sitta på bänken i busskuren och titta på alla bilar och bussar som for förbi. Me det gick bra. Hon satt och busade med några flickor som satt brevid oss. Efter lite bus med kusinerna packade vi ihop oss och promenerade til grundvik. Det tog ganska exakt 50 min. Det brukar ta 40-45. Men det tar ju lite längre tid när det är snö.

 Så sammanlagda promenadtiden blev 65 min. Mycket skönt faktist. Jag känner att hela kroppen mår bra av att få röra sig lite och få frisk luft. Nu gäller bara att försöka fortsätta. Jag har tänkt på det här med vikten, jag har alltid sagt att jag vill gå upp i vikt. Det vill jag fortfarande, men eftersom jag inte kan göra det. Då går jag hellre ner nåt kilo för att kroppen ska se mer jämn ut. Fastän jag tycker att det är för smalt, men hellre det än jättesmal över hela kroppen utom runt magen. Det ser inte riktigt ok ut.

Nu när jag slutat dricka mjölk så har magen krympt enormt i storlek. Jag kan inte förstå att jag har gått runt och varit så svullen utan att reagerat och funderat på varför. Jag har bara trott att jag ser ut så. Men nu har jag ju insett att det faktist fanns en kropp där under. Jag är näst intill platt över "mjölkmagen" Det är såå härligt. Så om ni ser mig gå omkring och stryka magen så ska ni veta att jag INTE är gravid. Jag kan bara inte sluta känna på min platta mage. Med mage menar jag då från under bystenn till naveln ungefär..

NU ska vi slänga i oss nåt att äta. Sen blir det faktist stan idag. En lite prommis..

2 kommentarer:

  1. Jag ringer mer än gärna snart.. Är alldeles för många knepiga tankar i hjärnan. Vet inte ut eller in, men det blir nog snart till det bättre.
    Tack för att du finns <3

    SvaraRadera
  2. Jag har gett dig en award. Kram

    SvaraRadera