6 jan. 2010

*Meta i januari?

Idag är jag osynlig. Jag finns inte, jag hörs inte, jag syns inte. Inte för allt folk utanför. Idag finns jag endast för min lilla familj. Larne har jobbat som en tok sen de öppnade krogen. Men nu är han ledig. Idag och imorgon. Vi har ätit lunch OCH middag tillsammans. Det är romantik! När kvällen kom drog vi fram alla kuddar, täcken och filtar för att bädda på golvet framför tv:n. Där har vi legat och myst, jag och min lilla familj. Lilja roade sig förstås mest med klättra upp i soffan, vända om och dyka rakt ner i vårat mys, bara för att tokskratta och klättra upp igen. Film och bild på det kommer imorgon.
Larne har precis varit och skjutsat grannen på akuten. Stackars klanten hade fått en metkrok djupt i fingret och hullingarna gjorde att han inte fick ut den..eller nåt. Men nu är han tillbaka, min alldeles egen lilla bis. Sååå, so long!

1 kommentar:

  1. En hel del mys&go är ni nog värda.KRAM

    SvaraRadera