17 jan. 2010

*Tigersafari på kolmila..

Jag vet inte om ni vet det här, men hemma hos oss har vi en liten tigerliga som härjar lös. Det började lite lätt med en. Men innan vi fattat vad som hänt så blev dom bara fler och fler. Dom tar över vårat hus. Först fick en bo i Liljas säng, men nu, nu har dom nästlat sig in inte bara i hela huset. Jag tror dom försöker ta över våra liv...

De små rackarna spelar vårat tv-spel..



..de använder våra tandborstar...



...de läser våra böcker..



..de till o med rotar i våran kyl!




Jag trodde att jag kunde samla hela ligen för ett litet snack. Men då visade det sig att en utav dem inte kunde närvara. Detta gör mig lite orolig. Vi kan bara hoppas att han inte har något fuffens för sig...





1 kommentar:

  1. lite att göra??
    Nu har Elina och musse bestämt att vi måste träffas nåt.
    Elina har en present till lilja och musse säger att lilja är söt =)

    SvaraRadera