2 feb. 2010

*Au revoir..eller nåt..

Åter kväll på Djupviken. Snön börjar avta lite och det är inte lika kallt längre. Hoppas på bättre väder imorgon. Den lilla ligger i sängen och leker, tjoar och skrattar. Jag vet inte många barn som skrattar av förtjusning när man ska lägga henne. Men det gör hon, tokskrattar. Härliga unge!

Liljas mage börjar bli liite bättre, det är inte längre skum utan man kan ana att det faktiskt är någon typ av avföring. Kul för henne, ännu roligare för mig. Jag är en mes och fixar inte riktigt att byta blöja just nu. Blää!

Idag har syster och Dahlia var här för sista gången den här turen. Jag har pussat och pussat på Dalleså jag tror att hon är less på mig nu. Men jag kunde hålla igen tårarna faktiskt. Än så länge...

Finaste kusinerna,
 hand i hand
på väg till lekarnas land

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar