9 feb. 2010

*Drömtydning..

Nu har jag i flera nätter drömt att jag haft lösa, trasiga tänder som jag jag tappat. Imorse började jag fundera på om det betyder något, eftersom jag drömmer samma flera nätter i rad. Det här är vad jag kommit fram till genom internet:

*Om du har lösa tänder eller om du tappar dem betyder det kommande förändringar.
*Det kommer en positiv förändring, ju mer dramatisk tandtappning desto större förändring.
*För det mesta brukar drömmar om att tappa tänder handla om att man ångrar något man har sagt.
*Att drömma om att tappa tänder är förbundet med någon förlust - av självkänslan eller prestigeförlust men det beror lite på vilken tand/vilka tänder det är. 
*Många kopplar ihop drömmar om tandlossning med att någon närstående dött.

De allra flesta sidorna säger att jag står inför en stor förändring eller en förlust av något slag. Eftersom det här är 4 natten på väldigt kort tid jag har haft den här drömmen så antar jag att det är en stor, stor förändring på gång, i värsta fall en stor förlust..

Jag får helt enkelt vänta och se!


2 kommentarer:

  1. hoppas det är en stor förändring till det bättre i så fall!!

    SvaraRadera
  2. Halloj Jenny! Det där brukar jag oxå drömma ...för mig rasade alla tänder ihop...de blev bara skrot..spotta flisor...ha ha...jag kom oxå fram till en stor förändring när jag kollade runt...Spännande ::)) hoppas allt är bra m er!! Kram

    SvaraRadera