3 feb. 2010

*Förbannat förbannad.. njaa...

Jag har suttit och sett på real desperate houswives ikväll. Avsnittet jag väntat på, i directors cut! Wow liksom! Hetlevrade, arga, italinska hemmfruar med alldeles för mycket tid över till att skvallra. Det kan ju inte bli mer än underhållande! I detaa avsnitt blev det bråk och näst intill slaggis, bord vältes, den dyra skumpan spilldes och ord haglade. Men så härligt.
Jag känner lite att jag också vill bli riktigt arg. Jag skulle vilja gapa och skrika, smälla i en dörr och kasta porslin mot väggarna. Men jag blir inte arg. Inte på riktigt, jag vet inte ens när jag blev arg sist. Jag blir mer ledsen. Men inte sådär riktigt arg. Frustrerad, visst! Men inte förbannad..
Vet inte vad som skulle hända, eller vem som skulle få mig så arg. Men jag tror att det skulle vara skönt. Skönt för hela kroppen. Någon gång ska man väl prova eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar