3 feb. 2010

*Den här trollmoren har lagt stt troll...

Barnet har lagt sig, 45 min tidigare än vanligt. Testing testing.. Får se hur detta går. Men hon var så trött så hon orkade verkligen vara vaken och då ser jag ingen anledning till att hålla henne uppe. Jag får väl helt enkelt kliva upp klockan 6 imorgon istället. Men det gör inget. Då kanske jag tillomed hinner ta på mig ansiktet och kamma håret för en gångs skull. Jag hoppas verkligen att dagens planer blir av imorgon istället. Jag har ju massa att göra juh!

Nu är det tyst inne hos lillan,  jag ska ta mig en blås där ute och sen slänga mig på soffan en stund..

2 kommentarer:

  1. jag har en miljon på mitt to do lista. känner mig suge på ungefär noll.

    SvaraRadera
  2. Jag har faktiskt varit duktig idag och gjort alla mina 2dos.. Jag skrev om det på min blogg med, men det gick ju inge vidare idag med uppdateringen där inte. Så nu ska jag sura på blogg.se, mammas kassa internet, min värdelösa dator och allt annat jävulskap som kan tänkas vara inblandat!
    Imorgon ska jag ta nya friska tag och möjligen med en gnutta hopp,kanske, och då menar jag verkligen kanske, funkar allt som det ska och jag kan skriva mer på bloggen :)
    Hoppas du får dina 2dos gjorda. Det är skönt när sånt blir klart. Kram tösen!!

    SvaraRadera