14 feb. 2010

*Godmorgon/förmiddag och glad hjärtlig dag!

Då var det den där kärleksdagen igen då. Vilket jäkla jippo! Ungefär lika romantisk som mors/fars-dag. Mina älsklingar är extra älskade varje dag och Larne och min pappa är pappor lika mycket 14 november. Choklad äter jag gärna varje dag och blommor finns att köpa året runt. Det som är positivt är väl att affärerna har extra söta nallar på sina hyllor.
Annars då? Finns det någon mer deprimerande dag än denna när man är singel? När man är ofrivilligt singel känns dagen som ett hån. Men, jag har min familj som jag älskar. Lilja är klädd i rosa/cerise idag. Det bara blev så.
Idag är planen att åka till boden för att bada, men det beror på hur trött bis är efter nattens jobberier.
På tal om det så har jag funderat på att köpa en baddräkt, jag har inte använt en sån på närmare 15 år (mer eller mindre) Men det är ganska praktiskt när man ska bada med lillan, hon har som en förmåga att hålla i sig i min bikini, och eftersom jag inte har några skönheter innanför så behöver ingen se det. Jag behöver en ny bikini också, dom där påsarna som dinglar på magen har ju liksom krymp lite, så alla bikinis är för stora..

1 kommentar:

  1. jag måste ha bikiniprovning här ngn dag jag med. antagligen så kommer ingen passa.

    SvaraRadera