7 feb. 2010

*Nothing more than words..

Nu är jag tillbaka! Vi flydde huset och stöket för att mysa på degeränget. Myycket skönt. Men det är iaf därför jag inte bloggat på hela helgen. Dagarna går så fort där borta så jag har inte ens tänkt på att ni sitter där framför skärmarna och gråter för att jag inte uppdaterar. Men nu ska jag försöka komma ikapp..
Vi har inte gjort så mycket, jag och L har lekt med barnen medan våra karlar har jobbat. Istället för att stapla upp och försöka sammanfatta helgen med ord som ni egentligen inte vill läsa så ger jag er ord. På så sätt slipper jag skriva strunt men ni får en uppfattning om hur helgen i helhet sett ut. Bra va?!



Sådärja, visst har vi väl haft underbart väder idag?! Jag ser fram emot veckan som kommer. Många prommisar inplanerade.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar