26 mars 2010

*Bröst bröst bröst..

.
Jag har alltid tyckt att det är snyggt med bröst. Stora eller små, det spelar ingen roll, men oftast är små finare. Jag har aldrig känt behov av att köpa nya heller, eftersom jag har haft en rätt schysst hylla. Jag tycker inte om att använda bh och under min tonårstid behövde jag det inte heller. Bröna satt precis där dom skulle ändå.
Tidigare har jag tyckt att det är onödigt att lägga ut pengar på att ändra brösten. Varför inte vara nöjd med kroppen man har?
Men..
Nu börjar jag faktiskt ändra mig. Jag drömmer om mina bröst, eller rättare sagt om det som ska vara bröst. När jag ligger ner i sängen och ska vända mig om så är det vanligt att dom på något sätt fastnar under kroppen och jag ligger på ena tissen fastän jag ligger på sida eller rygg. Jag tror det var Malla som beskrev brösten som pung. Det är en bra liknelse. Jag har fan en stor pung på magen. Ja, på magen, dom hänger där nere och inte på bröstkorgen. DET är inte fint. Bröst är vackra, men mina ser inte ut som bröst längre. Mina ser ut som en trafikolycka, typ..

Såå, nu då? Ska jag verkligen göra brösten större? Jag vill inte ha stora, jag vill egentligen bara fylla ut de som finns. Men då måste jag nog lyfta också. I alla fall det ena. Galet vad olika dom är i storlek, i häng..kanske ska mäta skillnaden någon dag.?!

Hmm, jag köpte iaf en ny bh idag, jag vet inte varför. För det är väldigt sällan jag stänger in mina små raringar. Det var iaf strl b på kupan + insydd vaddering. Skiten är lite för stor! Alltså jag ville bara gråta. Innan jag blev gravid hade jag en full och fin c-kupa. Under graviditeten vad D för liten..

Inte konstigt jag alltid är utan bh..


1 kommentar:

  1. :)
    Jadu, jag har en pung, som sagt. Jag gillar små bröst men dom ska helst sitta ngnstans i närheten av där man förväntar sig att bröst ska finnas. Jag hade helt ok tuttar innan den här gravven, alltså dom var inte alls perfekt fylliga eller så, men jag var van vid dom och kunde leva med dom. Nu är dom verkligen tragiska. Då jag ligger så är det inget, men det är inte det värsta, det värsta är allt jävla skinn som skrynklar och har sig! jag vill också kunna vara utan bh. Den dag jag får råd kommer jag fixa så att jag har en fast b-kupa, Får se när den dagen kommer :P

    SvaraRadera