26 mars 2010

*Morrn morrn...

.
Hej hå och luden tå..
Det blev dåligt med uppdatering igår. Jag vara bara för trött helt enkelt. Klev upp klockan 6 för att jobba till 4. Sen en snabbvisit hos vänner och besök på kvällen av älskade, saknade B.
Vi såg en film som var sådär riktigt riktigt bra. Jag rekomenderar verkligen den. Det är nästan en tjejfilm, men båda killarna i soffan tyckte den var skitabra.
Det var den nya filmen med Sandra Bullock- The blind side Se den!


Annars kan jag meddela att det börjar gå bättre för lillan på dagis. Hon har ju tidigare bara grinat i de tre timmar som hon varit där. Men igår ringde fröken för att berätta att hon var på bra humör och faktiskt lekte. Det är ju kul. Blir spännande att höra domen för idag.

Nu ska jag snart hoppa i duschen och fräscha till mig en aning. Ska träffa Linda och lille Lucas på stada. Det var några veckor sen sist nu.

Toodles..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar