3 mars 2010

*Dittan och datten...



Dagen har spenderats i Lule. Jag är på jakt efter en ny overall till Lilja, men det är ju stört omöjligt. Det finns nästan bara tvådelat, och det vill jag inte ha. Jag vill inte heller ha typ regnkläder eller så. Det har hon. Jag tänker som så att det är ju ett bra tag kvar av vinterdagar här uppe och overallen hon har nu är liksom inte rätt. Men vinterkläderna är ute ur sortimentet och vårkläderna har kommit in. Men då tycker ju jag att det ska finnas kvar lite stuf på rea, men icket! Jag vägrar betala 800 kr för något hon bara ska ha i 2 månader. Näe, men hur som haver, nu har jag hittat en på nätet som jag är lite sugen på. Men kan inte bestämma mig för rosa eller gul...
Gul syns ju bra i snön, men den rosa matchar ju ypperligt med alla vantar och mössor.
Liljas dagiskarriär går lysande. Idag har hon varit där med pappsen, men har fick gå ifrån en stund på prov. Tydligen hade hon inte märkt att han var borta. Hon skiner upp som en sol när man nämner dagis, och hon leker snällt med de andra barnen. Hon imponerar på fröknar med sina färdigheter i på/avklädning, äta med bestick och sköta sina buisness på toaletten, precis som en stor flicka ska göra..
Angående hemligheten så får ni vänta en dag till. Men nu mååste jag ju se Greys!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar