5 mars 2010

*Inga bilder..

Datorn fungerar fortfarande inte. Eller det kanske den gör, det vet jag inte för Mr Elgiganten har den just nu. Kanske imorgon... ?

Idag har Lilja varit alldeles själv på dagis. Det hade gått så bra, inga bekymmer. Hon gillar att vara där, det märks när man pratar om det. Nämner man ordet dagis här hemma då lyser hon upp och klappar händerna och tjuter - Jaaa!
Så söt.

Ingen kan väl undgått att det har varit årets hittils härligaste dag ute? Nä, trodde inte det. Det är något speciellt med att vakna på morogn och solen skiner, fåglarna kvittrar, himmlen är blå och snön som gnistrar. Härligt!
Efter dagis så byltade vi på oss kläder för en utedag. Pulkåkning och Liljas första skotertur. Vi grillade hamburgare och åt lunch ute. Lilja, ni vet hon som äter så dåligt, hon vräkte i sig 1½ burgare!! Helt galet. Man blir tydligen hungrig av att leka ute hela dagen. Sen till middag så åt hon jättebra också. Hon kanske har varit deppig av vädret hon me. Hmm...

Nä, jag får ont i ryggen av att sitta vid den här datorn. Men eftersom jag sitter vid gammeln så ska jag bjuda på lite gamla bilder..

Nähä, det ska jag inte alls det.. blogger vill inte vara med och leka just nu.
Sorry!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar