9 mars 2010

*Hur var det nu..?

.
För er som känner mig och er som följt min blogg ett tag bör förstå varför jag grinade så mycket igår och varför jag grinade när jag blev skraj att jag var gravid.
Jag läste just igenom det jag skrev och tyckte själv det lät hemskt. Så jag tänkte ge er nya läsare en förklaring till vad jag menade.

Under tiden jag var gravid med Lilja så mådde jag väldig psykiskt dåligt. Jag grinade konstant i 8 månader och ville bara ta mitt liv.
Jag är emot abort (undantag finns) men om jag skulle råkas bli gravid igen så kan jag ärligt talat inte svara på hur jag skulle göra. Jag vill verkligen inte vara gravid igen, jag vill inte heller ha fler barn. Men jag har svårt att tänka mig att jag skulle klara av att någonsin göra en abort.
Så igår när allt känndes piss, så började tankarna vandra och för en stund var jag tillbaka i samma ohälsa som de 8 månaderna...

Nu kanske jag har gjort mig lite mer förstådd, eller så blev det bara värre. För er alltså, hos mig är det alltid kaos. Organiserat kaos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar