9 mars 2010

*Grinfest...

Igår kraschade jag totalt. Efter att jag insåg att alla bilder på datorn var borta, mina fina rosa gardiner var förstörda, det gick en säkring i tvättstugan och en massa annat jäkla viktigt som fanns på datorn var borta..

Jag bröt ihop totalt och grinade hela kvällen. Sist jag grinade så fruktansvärt var när jag var gravid och eftersom jag inte haft mens sen i januari så blev jag förstås nervös att det var nåt.. Så då grinade jag ännu mer, eftersom jag grinade ännu mer så tog jag det som att mina farhågor var sanna. Vilket resulterade i ännu mer grin..

Ja, ni kanske förstår hur kvällen såg ut för mig... Inte skoj!

Vaknade imorse och jag har fått mens, så nu känns livet mycket bättre.
Jag tror jag aldrig varit så glad över att behöva kränga på mig en blöja!

1 kommentar:

  1. Usch då, man har sånna dagar ibland då allt känns fuck upp!!
    Som tur var brukar det gå över ganska fort
    Kram

    SvaraRadera