11 mars 2010

*Sjuklingen..

Igår åt Lilja välling till lunch, sen åt hon inget, förutom en bulla fram till halv 5 på morgon. Hon ville inte ens ha välling till kvällen, inte heller när hon klev  upp. Det är inte mycket vi får i henne att äta nu. Yogurt går sådär. Hon fick en piggelin igår och den gick ju förstås ner.

Men trots matvägran har hon sovit bättre nu i natt. Hostan blir inte bättre och vi tror att hon har ont i halsen igen.
Vi har fått tid på vårdcentralen 14:45 idag. Får se om dom kommer med nåt bra förslag. Lite mollipect skulle inte skada. Fick faktist i henne det igår, för första gången. Vi blandade med alvedonen som hon älskar. Kan man göra så? Jajja, det gick bra iaf och hostan fick sig en smäll på truten.

Just nu känner jag att jag är sådär svettfrusen. Hoppas att det bara betyder att jag äär trött eller nåt, känner att jag har inte energi att vara sjuk samtidigt som Lilja. Isåfall blir det att bunkra upp med lite disneyfilmer och hänga i sängen med lillan. Men nej! Jag ska inte bli sjuk..

Lilja kröp ihop och somnade i min famn.
Ja, det är en naken barbie hon gosar med =)



Angående bröllopet. Det är jättekul och jättestressigt. Jag får lite lätt panik när jag ser på räknaren här på bloggen. Men samtidigt kan det ju vara en bra pushare.
Jag ska berätta mer sen, jag lovar.

1 kommentar:

  1. stackars lilltösen, hoppas hon blir frisk snart.
    Ser fram emot att höra mer om bröllopet :D

    SvaraRadera