15 apr. 2010

*Fläsket får vila...

.
Morrn morrn..

Det blev cykel till dagis idag, precis som jag trodde. Men det var nästan ett måste då vi var lite sent ute. Jag fick väcka sockret halv 8, så det var bara upp och iväg. När vi kom till dagis så hann jag inte ens få in hennes kläder på hyllan så satt hon och åt frukost med kompisarna. Härligt!

Den senaste veckan har det sprutat nya ord från Lilja. Sånt som man inte tänker på att hon ska kunna som tex. halsband. När lärde on sig det? Och varför? Ja men det är roligt att höra henne prata, speciellt när hon kommer hem från dagis, då surrar hon som om hon måste berätta precis ALLT som hänt under dagen. Fastän man inte förstår vidare mycket så tycker både hon och vi att det är kul.

Jag hade tänkt cykla till syrran idag, men nu får jag främmande idag istället, så jag slipper röra på fläsket ännu en dag! Det blir nog en och annan kaffekopp ute på altanen i solen.
Galet så skönt det är ute!

Över o Ut!

1 kommentar:

  1. Oj, är det skönt ute? Jag sprang bara ut och hämtade posten och reflekterade inte över väder och vind. Måste jobba. :(

    SvaraRadera