16 apr. 2010

*Morrn morrn...

.
Då var det en ny dag, en ny solig dag. Det blåser liite. Men det kan man väl överleva! Lillan är på dagis och jag sitter här hemma och funderar på vad man ska hitta på för häftigt idag..

Gårdagens planerad cykeltur till öjebyn blev aldrig av, jag fick främmande istället. Inte helt fel. Men än så länge har ingen hört av sig och vill komma hit för att njuta av mitt underbara sällskap, så då försöker jag planera något äventyr att åka på. Funderar på turen till syrran idag istället. Men problemet med sovstunden måste fortfarande lösas..

2 kommentarer:

  1. Så med andra ord duger man bara OM ingen annan vill vara med er ;)

    SvaraRadera
  2. hade gärna spenderat en jävla massa timmar med er men tyvärr så har jag annat för mig =(
    Puss, ha en bra dag

    SvaraRadera